Spis treści
Jak rozwiązywać egzaminy?
0/12
Lekcja wstępna, przywitanie, omówienie kursu, jak się uczyć, na co zwracać uwagę, żeby założyć sobie zeszyt
01:45
Rozumienie tekstu poprzez słuchanie – przesłuchiwanie słuchanek i wykonywanie zadań egzaminacyjnych w celu przekazania strategii wykonywania każdego typu zadań słuchankowych [część 1]
30:31
Rozumienie tekstu poprzez słuchanie – przesłuchiwanie słuchanek i wykonywanie zadań egzaminacyjnych w celu przekazania strategii wykonywania każdego typu zadań słuchankowych [część 2]
20:23
Rozumienie tekstu poprzez słuchanie – przesłuchiwanie słuchanek i wykonywanie zadań egzaminacyjnych w celu przekazania strategii wykonywania każdego typu zadań słuchankowych [część 3]
26:17
Rozumienie tekstu poprzez słuchanie – przesłuchiwanie słuchanek i wykonywanie zadań egzaminacyjnych w celu przekazania strategii wykonywania każdego typu zadań słuchankowych [część 4]
14:21
Rozumienie wypowiedzi pisemnej z kontekstu
11:31
Rozumienie tekstu czytanego – przekazanie strategii, jak podchodzić do konkretnych zadań tego typu i ich rozwiązywanie – część 1
13:30
Rozumienie tekstu czytanego – przekazanie strategii, jak podchodzić do konkretnych zadań tego typu i ich rozwiązywanie – część 2
21:28
Rozwiązanie zadań leksykalno-gramatycznych i przekazanie strategii na ich wykonanie – część 1
16:41
Rozwiązanie zadań leksykalno-gramatycznych i przekazanie strategii na ich wykonanie – część 2
18:00
Punktacja w pracy pisemnej, za co można zdobyć maksimum punktów
26:01
Jak pisać e-mail, wiadomość lub wpis na blogu w języku angielskim. Struktura pracy pisemnej
17:58
Słownictwo
0/18
Jak uczyć się słówek w języku angielskim, aby dobrze je przyswajać
12:11
Ludzka tożsamość (np. dane osobowe, okresy życia, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, rzeczy osobiste, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania)
19:25
Miejsce zamieszkania (np. dom i okolica, pomieszczenia i wyposażenie domu, obowiązki domowe)
12:12
Edukacja (np. szkoła i klasy, przedmioty nauczania, proces nauki, przybory szkolne, wyniki szkolne, zajęcia pozalekcyjne)
14:30
Świat pracy (np. popularne zawody i związane z nimi zadania i obowiązki, miejsce pracy, wybór kariery)
13:02
Życie osobiste (np. rodzina, znajomi i przyjaciele, codzienne czynności, określanie czasu, formy spędzania wolnego czasu, święta i uroczystości, styl życia, rozwiązywanie konfliktów i problemy)
16:18
Żywienie (np. artykuły spożywcze, posiłki i ich przygotowywanie, nawyki żywieniowe, restauracje i lokale gastronomiczne)
13:25
Zakupy i usługi (np. różne rodzaje sklepów, cechy towarów, kupowanie i sprzedawanie, środki płatnicze, wymiana i zwroty, promocje, korzystanie z usług)
13:42
Podróże i turystyka (np. środki transportu i ich użytkowanie, orientacja w terenie, dostępność noclegów, wycieczki, zwiedzanie)
14:41
Sfera kultury (np. różne dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze, tradycje i zwyczaje, media)
12:09
Sport (np. różne dyscypliny sportu, sprzęt sportowy, obiekty sportowe, imprezy sportowe, aktywność fizyczna)
09:37
Zdrowie (np. styl życia, samopoczucie, choroby, objawy i leczenie)
15:09
Nauka i technika (np. odkrycia naukowe, wynalazki, korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych i technologii informatyczno-komunikacyjnych)
14:44
Świat przyrody (np. pogoda, pory roku, flora i fauna, krajobraz, zagrożenia i ochrona środowiska naturalnego)
15:17
Życie społeczne (np. wydarzenia i zjawiska społeczne)
16:22
Jedzenie bez ogólników
09:57
Zwierzęta bez ogólników
10:38
Leksyka – Phrasal verbs
11:34
Gramatyka
0/19
Present Simple (struktura i jak go używać)
18:11
Present Continuous (struktura i jak go używać)
14:35
Present Simple i Continuous (porównanie, jak odróżnić)
17:32
Past Simple (struktura i jak go używać)
15:05
Past Continuous (struktura i jak go używać)
13:24
Past Simple i Continuous (porównanie, jak odróżnić)
16:51
Present Perfect (struktura i jak go używać)
15:58
Past Perfect (struktura i jak go używać)
11:45
Present i Past Perfect (porównanie, jak odróżnić)
14:19
Future Simple (porównanie, jak odróżnić)
13:01
Zerowy i Pierwszy tryb warunkowy (struktura, jak używać i rozróżnić)
14:58
Drugi Tryb Warunkowy (struktura i jak go używać)
10:13
Części mowy – Rzeczowniki i Czasowniki Modalne
17:52
Części mowy – Przymiotniki i stopniowanie
12:17
Części mowy – Liczebniki
12:56
Części mowy – Przedimki
11:52
Części mowy – Przysłówki
07:50
Konstrukcja “be going to”
11:56
Gramatyka na podstawie zadań egzaminacyjnych
17:32
Archiwum transmisji na żywo
0/6
Zapis Live z dnia 18.03.2024
38:32
Zapis Live z dnia 25.03.2024
34:27
Zapis Live z dnia 08.04.2024
31:32
Zapis Live z dnia 15.04.2023
33:33
Zapis live z dnia 22.04.2024
33:14
Zapis live Maraton E8 z dnia 28.04.2024
01:34:18
Język angielski – kurs ósmoklasisty
Zapytaj nauczyciela
Wyślij
Lilianna Ciskowska
8 miesięcy temu
A co jeśli w 6.3 napiszę have to take?
Odpowiedź
Odpowiedź
0%
całego kursu
Rozumiem tę lekcję
Wstaw/edytuj odnośnik
Zamknij
Wpisz docelowy adres URL
Adres URL
Treść odnośnika
Otwórz odnośnik w nowej karcie
Lub dodaj odnośnik do istniejącej treści
Szukaj
Nie wprowadzono kryteriów wyszukiwania. Wyświetlane są najnowsze pozycje.
Wyszukaj elementy lub użyj klawiszy strzałek w górę i w dół, aby je wybrać.
Anuluj